tisdag 22 mars 2011

i melting because of you ....


Hej!
Jag har just sagt till en person en grej som var vääääääldigt pinsam.
Fast nu är det uppordnat...
TYP..
I melting because of you .... ;)
Ja, iallafall jag är helt fast för Systemkameror nu det är typ det enda jag tänker på..
JAG LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅ!!


  • Jag älskar att fotografera
  • Jag vill ha en systemkamera

  • Lollo kan hjälpa mig

  • Jag kan ta "kurser" för att lära mig mera med Nicolina

  • Jag kan få bra kamera tips från Nicolina

  • och jag ÄLSKAR ATT FOTOGRAFERA sa jag det??;)


Jag vill bara fotografera mitt liv skulle bli fulländat då.

Jag bara älskar det, jag kanske borde bli fotograf.. vem vet ;)



Kram//Josse



P.S Det här mellanslaget mellan "Jag vill bara.." och "Jag bara älskar.."Det gick inte att få bort..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar